logo in ondertekening
Vito
2015-12-27 14:25:20 UTC
Hoe zet ik een logo oftewel een afbeelding (die zich op een andere
website bevindt) in mijn ondertekening hier in Thunderbird? De signatuur
staat in een tekstbestandje op m'n laptop.

Onze vriend Google weet het blijkbaar ook niet zo goed ...

PS: het is om mijn BOINC-stats mee met elke mail kenbaar te maken.
--
Vito
Gnu/Linux user #547905
Aragorn
2015-12-27 15:57:41 UTC
On Sunday 27 Dec 2015 15:25, Vito conveyed the following to
be.comp.os.linux...
Post by Vito
[...]
De enige logo's die je via een .sig op Usenet kan gebruiken zijn ASCII
logo's, tenzij je nieuwsserver ook binaire bestanden ondersteunt (en dat
is niet altijd het geval [*]). In dat laatste geval doe je het niet via
je .sig maar wel als attachment.

[*] Ik gebruik news.eternal-september.org, en die ondersteunt geen
binaire attachments voor nieuwsgroepen, al heb ik wel gemerkt dat
het voor de via gmane.org gemirrorde mailing lists op E-S blijkbaar
wèl lukt.
--
= Aragorn =

http://www.linuxcounter.net - registrant #223157
Vito
2015-12-27 16:22:36 UTC
Post by Vito
[...]
Eigenlijk is het meer om te gebruiken met m'n e-mails niet zozeer op
usenet ....
Aragorn
2015-12-27 18:21:03 UTC
On Sunday 27 Dec 2015 17:22, Vito conveyed the following to
be.comp.os.linux...
Post by Vito
[...]
Dan vrees ik dat je het met een attachment zal moeten doen, of misschien
met een <sidder & beef> HTML e-mail waarin je linkt naar een on-line
image.

Iets anders zit er niet op, vrees ik. ;)

Martijn van Buul
2015-12-29 20:45:41 UTC
Post by Aragorn
Dan vrees ik dat je het met een attachment zal moeten doen, of misschien
met een <sidder & beef> HTML e-mail waarin je linkt naar een on-line
image.
Alternatief: Het image embedden in de HTML via een Data-URI.

https://en.wikipedia.org/wiki/Data_URI_scheme

Dat is eigenlijk alleen een serieus alternatief voor kleine, strakke PNG
plaatjes, vanwege de base64 encoding.
--
Martijn van Buul - ***@dohd.org