hoe flash video fragmenten combineren tot 1 video-file
Jean Dupont
2014-11-15 09:45:47 UTC
Tegenwoordig worden videos meer en meer als stukje flashvideo gestreamd.
Kan iemand hier me helpen om dit soort fragmenten weer samen te stellen to 1 video
Een voorbeeld van zo een set fragmenten kan je binnenhalen met
volgend scriptje

#!/bin/bash
for (( i=1; i<=37; i++ ))
do
wget http://proxy-25.dailymotion.com/sec\(424f02808af18fa45904f9cc17bcdf90\)/frag\($i\)/video/245/850/138058542_mp4_h264_aac_hd.flv
done

Ik vermoed dat met avconv of ffmpeg het moet mogelijk zijn om deze dingen te combineren meer heb tot nu geen oplossing gevonden

mvg.
jean
marc
2014-11-15 16:28:00 UTC
Post by Jean Dupont
[...]
Is een

cat f1 f2 > combo

te grof?
http://shortwave.tk
Jean Dupont
2014-11-16 18:37:14 UTC
Post by marc
Post by Jean Dupont
[...]
Was het maar zo eenvoudig, nee zo gaat het niet

mvg.
jean