pluche tux
j***@gmail.com
2016-12-07 19:07:25 UTC
Beste allemaal :-)
Weet er iemand waar je een deftige pluche tux kan kopen ?
Ben vader geworden en wil mijn dochter al direct opvoeden met een toffe knuffel :-)

Iemand een idee

johan
marc
2016-12-07 21:09:23 UTC
Post by j***@gmail.com
[...]
is "Manchot" in het frans.

https://www.google.be/search?q=manchot++poup%C3%A9e&client=ubuntu&hs=5sl&channel=fs&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjm34vs_uLQAhUGfhoKHfimDkcQsAQIHQ&biw=1204&bih=665

;-)

bij aliexpress, cdiscount , ...
dup
2016-12-08 16:28:59 UTC
Post by j***@gmail.com
[...]
De links boven.Is een stress toy, ongeveer 10cm groot.
http://www.ubuntushop.be/index.php/nl/andere-producten/tux-linux-gadgets-speeltjes.html

Geef mij uw adres via deze website, en ik stuur er ééntje op voor Uw dochter.