Eid kaart - Firefox
Herman
2019-11-06 13:47:16 UTC
In vroegere versies was dit niet nodig, maar in de recentere moet ik in
het menu Firefox - Bewerken - Voorkeuren - Privacy & Beveiliging -
onderaan bij Beveiligingsapparaten manueel de lokatie van de module
invullen.
Zijn er nog mensen die dit voor hebben of is dit iets specifieks voor
Linux Mageia???

Mvg,

Herman Viaene
s|b
2019-11-07 20:56:58 UTC
Post by Herman
Zijn er nog mensen die dit voor hebben of is dit iets specifieks voor
Linux Mageia???
Daar kan ik je niet mee helpen, maar heb je eID software al eens
gecontacteerd?

<https://eid.belgium.be/nl/contact>

Ik heb daar goede ervaringen mee, maar ik weet niet of het nog dezelfde
persoon is. Ik denk het wel, want hier staat ie op sinds 2015:

Wouter Verhelst
<https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/user/11380344/>
--
Ik usenet, dus ik ben.
<http://www.briachons.org/>
Herman
2019-11-08 12:38:21 UTC
Post by s|b
Post by Herman
[...]
Neen, heb ik nog niet gedaan, ik wou alleen eens polsen of dit een
algemeen probleem is of specifiek voor mijn konfiguratie.
Post by s|b
Ik heb daar goede ervaringen mee, maar ik weet niet of het nog dezelfde
Inderdaad, ik heb in het begin (jaren geleden) wat problemen gehad, en
ik ben er goed geholpen geworden. Als 't goed is, mag het ook eens gezegd
worden.