win7 start niet meer op na verkleining ...
marc
2015-04-24 19:31:59 UTC
Besten,

Ik heb de win7 partitie verkleind op een comp, en nu start ie niet meer op ...
Ik had de ervaring met win xp dat ie zag dat er iets veranderd was, en dat er dan een sessie "controle" was, waarna het weer opstartte...

"/Windows/system32/winload.exe not found"

Onder linux zie ik het er wel staan ...

Hoe lukt dat onder win7 nog wel?
http://shortwave.tk
Herman Viaene
2015-04-25 08:23:42 UTC
Post by marc
[...]
't Is zolang geleden dat ik dat gedaan heb, dat ik mij zoiets niet meer
herinner.
Post by marc
"/Windows/system32/winload.exe not found"
Kun je de mbr terug herstellen? Je zult dan wel je linux boot opties ook
terug moeten instellen.
Anders typ bovenstaande boodschap eens in Google, daar staat vast ook wel
een oplossing.

Herman Viaene