Nieuwe kbc kaartlezer 2.0 onder linux
wimpunk
2015-11-17 18:35:42 UTC
Hoi,

Is er iemand onder jullie die weet of de nieuwe kbc kaartlezer 2.0 ook
onder linux werkt? Op hun site spreken ze enkel van OS X en windows
maar over mijn favoriet operating system zwijgen ze.

Groeten,

wimpunk.
PauL
2015-11-18 03:26:26 UTC
Post by wimpunk
[...]
Ik zou niet weten waarom die niet zou werken.
Als je browser in staat is die barcode te genereren moet het lukken.
Bovendien kan je de 2.0 ook als oude kaartlezer gebruiken
door 2x op [ login ] i.p.v op [ login+scan ] te drukken:

http://www.cjoint.com/c/EKsdx3lR8o0
wimpunk
2015-11-18 11:51:35 UTC
Post by PauL
Post by wimpunk
[...]
Ik had begrepen dat de kaartlezer gekoppeld was met de PC zoals bij ING,
daarom dat ik dacht dat het misschien onmogelijk was om die te gebruiken.
PauL
2015-11-18 14:58:17 UTC
Post by wimpunk
Post by PauL
Post by wimpunk
[...]
Nee want voor de Mobile app kan je hem -op de oude manier-
ook gebruiken voor de wat hogere bedragen.
(een pincode op de smartphone tikken volstaat dan niet)

En met de Touch-app voor PC én Tablet(die de online-applicatie
op termijn moet vervangen)werkt hij ook.
wimpunk
2015-11-18 17:55:06 UTC
Post by PauL
Post by wimpunk
Post by PauL
Post by wimpunk
[...]
merci. Dan lijkt het erop dat ik daar een rekening kan openen die ik
zonder al te veel probleem kan managen.
wimpunk
2015-11-20 17:47:44 UTC
Post by wimpunk
Post by PauL
Post by wimpunk
Post by PauL
Post by wimpunk
[...]
volgens een tweet die ik vandaag zag passeren lijkt het toch niet te
werken volgens de mensen van KBC zelf:
https://twitter.com/KBC_BE/status/667712677922390016